Zamówienia publiczne
Szanowni Państwo,
Informujemy, iż postępowania wszczęte od dnia 18 października 2018 r.
o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej, natomiast pozostałe postępowania
o udzielenie zamówień publicznych będą prowadzone na dotychczasowych zasadach.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie
pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet
e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie
elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o
udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie
pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa
przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji
związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych
aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku
w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 576 88 00 lub
Wejście na platformę poprzez link: https://zakazny.ezamawiajacy.pl